Alla inlägg den 27 april 2009

Av Evelina & Malin - 27 april 2009 16:14

Edward & Bella Kapitel 16

- Vad ska vi göra Alice, Han kan skada sig, Jacob kan skada sig!

säger Bella frustrerat

- Du har rätt. Vi måste hämta honom.

Rosalie kommer tillbaka till vardagsrummet

- Så här går det när man umgås med människor, muttrar hon

Emmett kommer bakom.

- Sluta nu! Vi måste rädda Edward.

- Det håller jag med om, varför inte ta med bella så kanske hon dör eller nåt?? säger Rosalie spydigt

Alice ger Rosalie en käftsmäll.

- Nu får du skärpa dig!

- Det bara flög ur mig, muttrar Rosalie

Carlisle & Esme kommer in i rummet.

- Vi kanske borde skynda oss innan Edward gör nåt dumt, säger Carlisle lugnt

- Ja, fruktansvärda saker kan hända. Alice åk med Bella, säger Esme efter.

- Ska Bella följa med? Jag skämtade bara! säger Rosalie förvånat

- Bella känner Jacob bäst, säger Alice

- Smart men då åker jag med er, säger Rosalie bestämt

Bella nästan gapar.

- Ok, kom då. Emmett hämta Jasper så åker ni och Esme med Carlisle.

- Ska bli.

Emmett log och försvann.

- Följer alla med oss Alice? Säger Bella osäkert

- Det är bäst. Jag vet vad jag gör. Lita på mig Bella kom nu.

Alla skyndar sig ut

- Får jag köra? säger Rosalie

- Visst, säger Alice.

Emmett hjälper Bella med bältet och så fort alla har mosat in sig i bilen sätter Rosalie gasen i botten.

Efter en kort stund är de framme vid gränsen.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vem av medlemarna i Cullens & Hales skulle du vilja vara?
 Carlisle Cullen
 Esme Cullen
 Alice Cullen
 Jasper Hale
 Rosalie Hale
 Emmett Cullen
 Edward Cullen
 Bella Cullen/Swan
 Renesmee Cullen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards